Evidensia Dierenziekenhuis Barendrecht
Informatie voor stage
Behandeling van brieven, intakegesprekken, tussentijdse sturing, indeling & afspraken over de stage worden gedaan door onze stagecoördinator, Joanna de Vogel.
Let op: aanvragen worden enkel in behandeling genomen wanneer er een motivatiebrief en cv ingestuurd zijn.
In ons dierenziekenhuis werken wij met meerdere stagebegeleiders. Jouw stagebegeleider voert de evaluatie- & voortgangsgesprekken. Tijdens de stageperiode zullen er minimaal 2 evaluatiegesprekken plaatsvinden, tussentijds en vaak aan het einde van de stageperiode. Overige medewerkers helpen uiteraard ook mee opleiden wanneer een stagiair(e) met ons meewerkt.
Een stuk theoretische kennis en vooral de juiste motivatie is een vereiste bij de aanvraag voor een stage. De stageperiode dient een periode van minimaal 8 weken te zijn. De stagiair(e) dient minimaal 3 dagen per week aanwezig te zijn.
Omdat wij een spoedkliniek zijn kunnen de werktijden verschillen. De stagiair(e) kan vakantie nemen door i.p.v. van halverwege de periode 2 weken vrij te zijn, deze aan het eind van de periode te nemen. Hierdoor wordt het leerproces niet onderbroken.
Tijdens de stage wordt geadviseerd comfortabele, nette kleding en schoenen te dragen. Bij voorkeur een spijkerbroek en shirt (mouwen mogen niet langer zijn dan 3/4). De stagiair(e) krijgt van ons een werkjasje en naambadge.
Omdat wij een spoed- en verwijskliniek zijn, is de mogelijkheid voor het afnemen van examens beperkt.
Openingstijden
-
MaandagDe hele dag open
-
DinsdagDe hele dag open
-
WoensdagDe hele dag open
-
DonderdagDe hele dag open
-
VrijdagDe hele dag open
-
ZaterdagDe hele dag open
-
ZondagDe hele dag open
Onze recensies
Sylvia Ouwehand
5
Met spoed naar Evidensia in de avonduren omdat onze eigen dierenarts praktijk gesloten was. We konden meteen terecht. Ik heb duidelijke uitleg gekregen over de diagnose, over de kosten zijn ze eerlijk en ze komen erg liefdevol naar de dieren over. Daarnaast hebben ze ook oog voor mij als baasje gehad, aangezien ik hoog in mijn emotie zat. Dank voor alle zorg en hulp voor onze Tommie
Qwendolynn Van Der Wal
5
Wij moesten onverwacht afgelopen zaterdag met onze poes Tijgertje van vijf maanden oud naar de dierenarts, omdat ze niet meer wilde eten. Omdat onze eigen dierenarts in het weekend gesloten is, kwamen we hier terecht. We werden ontzettend vriendelijk ontvangen en zijn heel goed geholpen. De medewerkers namen de tijd voor ons en gingen liefdevol met Tijgertje om. Dankzij de goede zorg is ze inmiddels weer helemaal hersteld.
K.M.D. Bouw
4
Onze kat werd hier onlangs geopereerd. De medische zorg was goed en we zijn blij dat hij goed hersteld is. Toch wil ik een punt van feedback geven over de nazorg. Een medewerkster bood aan om onze kat later in de nacht, persoonlijk bij ons thuis te brengen, omdat hij nog wat versuft was van de narcose en mijn partner de laatste bus moest halen. Hoewel dat waarschijnlijk goed bedoeld was, vond ik het niet professioneel dat dit buiten werktijd gebeurde. Ook voelde het wat vreemd dat ik, als degene op wiens naam de factuur staat, werd aangesproken met “bent u de partner?” in plaats van “bent u de eigenaar van Luffy?”. Het lijkt me beter om zulke afspraken binnen werktijd en op een formele manier te regelen, zodat alles professioneel blijft. Verder was de medische zorg prima en lijkt Luffy zich goed te voelen.
Nicole de man
5
Via dierenarts bij Evidensia Barendrecht terecht gekomen. Helaas kwam daar de diagnose dat Loes kanker had. We hebben het met hun hulp en medicatie nog een half jaar kunnen rekken. Chapeau voor Lobke en haar team, wat een lieve mensen die steeds het welzijn van Loes in het oog behielden. Het inslapen in juli is zeer respectvol gedaan richting Loes maar ook richting ons. Dat helpt bij het verdriet. DANK JULLIE WEL!