Evidensia Dierenziekenhuis Zuidoost Brabant

Evidensia Dierenziekenhuis Zuidoost Brabant

Vandaag: De hele dag open

Welkom bij Evidensia Dierenziekenhuis Zuidoost Brabant

Sinds juli 2020 staan wij 24 uur per dag, 7 dagen per week klaar voor spoed- en tweedelijnszorg. Wanneer uw huisdier specialistische zorg of spoedhulp nodig heeft, kan uw dierenarts u naar ons doorverwijzen voor verder onderzoek en behandeling. Wij behandelen in ons ziekenhuis alleen gezelschapsdieren.

Praktische informatie

Ons Dierenziekenhuis is te vinden aan de rand van Geldrop, dichtbij de snelweg A67. Wij hebben voldoende gratis parkeermogelijkheden. Met het openbaar vervoer zijn wij slechter bereikbaar. De snelste route is vanuit station Geldrop met de bus naar de stop ‘’Sint Anna Ziekenhuis’’. Vanuit daar is het 11 minuten lopen naar ons ziekenhuis.

Openingstijden

  • Maandag
    De hele dag open
  • Dinsdag
    De hele dag open
  • Woensdag
    De hele dag open
  • Donderdag
    De hele dag open
  • Vrijdag
    De hele dag open
  • Zaterdag
    De hele dag open
  • Zondag
    De hele dag open

Onze recensies

Wendy Boeijen

5

Zaterdag zijn wij liefdevol opgevangen met onze zieke hond Benji. Benji was heel ziek en is opgenomen in evidensia Geldrop. Daar is ze liefdevol verzorgd waarbij alles in overleg met ons is gedaan. Er werd tijd genomen voor onze vragen en ideeën en deze met veel geduld uitgelegd en samen gekeken naar wat het beste is voor Benji. Tot ons grote verdriet hebben we, ondanks de meer dan goede zorg, onze Benji vandaag in moeten laten slapen. We zijn hierbij zo liefdevol opgevangen en begeleid waardoor het een waardevol afscheid was van Benji. Onze grote dank en waardering met speciale dank aan de dierenarts Michele.

Jolanda Mollemans

5

We zijn bij hun terecht gekomen omdat het in het weekend was. We werden echt heel fijn behandeld met onze hond. De dag erna is er zelfs door de praktijk gebeld hoe het met onze hond ging, heb dit nog nooit mee gemaakt. Helaas moesten we daarna smiddags weer terug omdat het steeds slechter met haar ging. Met heel veel verdriet hebben we haar in moeten laten slapen. En ja ze was al op leeftijd 12.5 jaar maar dat maakt het verdriet er zeker niet minder om. We kregen daar netjes de tijd om afscheid van haar te nenen. En alles wat ze gingen doen werd netjesuit gelegd aan ons. Dank jullie wel daarvoor 🐾

Jordy Brands

5

Geweldig personeel! Ze hebben er alles aan gedaan om mijn maatje Hummer er weer bovenop te helpen, helaas is dat niet gelukt. Hij heeft zijn strijd gestreden maar met zijn 14 jaar was hij op. Toen het moment daar was werd alle ruimte gegeven om waardig afscheid te nemen van m’n maatje. Mede dankzij jullie heb ik waardig afscheid kunnen nemen van mijn maatje, hartelijk dank daarvoor!

Mariet64

5

Onze hond had een ongeluk gehad en kon niet meer lopen. In weekend alleen Evidensia voor spoed bereikbaar. Vriendelijk en snel geholpen. Duidelijke uitleg over behandelplan en kosten. Proffessioneel, klantvriendelijk, betrokken. Goed bereikbaar vanaf snelweg.

Gebaseerd op recensies van Google